Sponzorizat de newsflash.ro
NoName Studios tocmai a lansat Worldless, marcând intrarea sa în genul de acțiune-aventură Metroidvania. Jocul se mândrește cu o mecanică de joc familiară, dar distinctă, și prezintă un stil artistic simplu, dar captivant.
Un nou univers de polarități
Amplasat într-un univers nou-nouț, Worldless prezintă jucătorilor entități cu „polarități” conflictuale care se ciocnesc frecvent. Realizarea monumentală a jocului este evidentă în trailerele sale, prezentând o lume uimitoare din punct de vedere vizual, creată de NoName Studios.
Având ca sursă de inspirație vizuală, Worldless împărtășește asemănări cu Ori and the Blind Forest și Strayed Lights. Ori captivează cu o paletă de culori blânde și o poveste emoționantă, în timp ce Strayed Lights optează pentru culori mai îndrăznețe pentru a ilustra diverse ființe din cadrul jocului.
Moartea în Worldless: O abordare unică
Joel Roset, directorul de creație al NoName Studios, face lumină asupra abordării unice a morții în Worldless. Spre deosebire de metroidvaniile tradiționale, moartea nu este sfârșitul. Jucătorii sunt teleportați într-o poziție sigură, eliminând ecranul „game over” și încurajând încercările repetate de a depăși provocările.
Worldless îi provoacă pe jucători cu lupte și platforme, subliniind importanța sincronizării și a strategiei. Absența morții permanente introduce o nouă dinamică, prevenind frustrarea în timpul întâlnirilor provocatoare.
Jocul introduce conceptul de absorbție a puterilor de la inamicii înfrânți, asemănător cu Strayed Lights. Cu toate acestea, Worldless adaugă o întorsătură unică prin încorporarea unui mini-joc. Jucătorii trebuie să spargă „blocuri” specifice înainte de a aplica un atac legat de absorbție, introducând un aspect bazat pe ture în joc.
Dușmanii din Worldless nu sunt simple pete de energie; ei reprezintă o provocare semnificativă, mai ales în etapele…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe need4games.ro