Sponzorizat de newsflash.ro
În ciuda faptului că Tekken 8 nu a fost lansat decât pe consolele de generație actuală și PC, putem spune că rămâne un “joc legacy”. Mai exact, cei care au trecut prin titlurile precedente din serie vor recunoaște nu doar majoritatea personajelor, ci și mare parte din mișcările speciale ale acestora. Astfel, atunci când începi prima oară să “iei la puricat” un personaj din Tekken 8, totul va merge foarte repede dacă ai mai jucat vreun titlu anterior din serie, mai ales Tekken 7.
Gameplay familiar, însă cu elemente noi
Mecanicile de bază au rămas la fel: sistemul de mișcare în 3D permite executarea de pași laterali, dar și dash-uri înainte și înapoi, accentul fiind pus pe blocarea atacurilor inamicului și „pedepsitul” (punishing) acestuia, atunci când se ivește ocazia. De cele mai multe ori, această operațiune implică executarea unor manevre care lansează adversarul în aer, permițând executarea unor combo-uri care îl mențin în aer (juggle combos), pentru a-i aplica cât mai mult damage posibil.
Totuși, în Tekken 8 își fac apariția și două mecanici de joc noi, foarte importante. Prima este legată de viața care poate fi recuperată. În anumite situații (atacuri mari, atacuri care provoacă damage chiar și când sunt blocate, atacuri absorbite de alte atacuri sau în cazul damage-ului primit în timpul unui combo), jucătorul va putea recupera o parte din damage-ul încasat. Această recuperare se poate obține atacând adversarul, jocul motivându-te astfel să fii cât mai ofensiv și să preiei mereu inițiativa. Pâna acum, titlurile seriei Tekken erau mai degrabă „defensive”, iar acest nou sistem ar putea motiva jucătorii să își schimbe complet stilul de abordare a luptelor.
A doua mecanică nouă este sistemul de Heat. Acesta reprezintă un mod special de care beneficiază toate personajele și care poate fi activat în mai multe moduri: prin executarea anumitor mișcări sau a…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe www.go4games.ro