Sponzorizat de newsflash.ro
Peste două treimi dintre români (69%) spun că achiziționează exclusiv obiecte utile, 11% declară că profită de campaniile de Black Friday pentru a-și face mici plăceri, iar 7% își pregătesc cadourile de Crăciun, sperând că astfel vor și economisi ceva bani.
4 din 10 se trezesc cu noaptea în cap
În timp ce un român din 10 spune că nu face deloc cumpărături de Black Friday, 4 din 10 (39%) sunt dispuși să se trezească cu noaptea în cap pentru a prinde la prima oră a zilei ofertele pe care le vânează de mai mult timp.
5% vor să revândă obiectele
Un procent de 43% își sacrifică din timpul personal și stau lipiți de calculator doar pentru ofertele care oferă reduceri importante. Un procent de 5% sunt interesați de promoții dacă astfel pot face o afacere bună din revânzarea produselor cumpărate.
Femeile sunt mai puțin interesate de Black Friday decât bărbații (10% vs 5% care spun că nu vor cumpăra nimic), la fel și cei de peste 65 de ani (11%) și rezidenții din centrul țării (11%).
Bărbații dau cel mai mult
În privința bugetelor alocate acestui eveniment comercial, bărbații pregătesc între 1.000 și 2.500 de lei pentru cumpărăturile de Black Friday, femeile între 250 și 500 de lei.
Recomandări
Guvernul renunță la limitarea plăților cu cash. Noile plafoane stabilite în Coaliție
Pe segmente de vârstă, cei între 18 și 24 de ani (26%) și între 44 și 54 de ani pregătesc între 250-500 de lei, în vreme ce respondenții între 25 și 44 de ani (26%) și cei peste 55 de ani (23%) pregătesc mai degrabă sume între 1.000 și 2.500 de lei.
Bucureștenii au cele mai generoase bugete, de peste 2.500 de lei (19%), în timp ce românii din vestul țării sunt cei mai reținuți în a cheltui de Black Friday (13% mai puțin de 250 de lei).
Când e Black Friday
Black Friday, un eveniment de cumpărături cu originea în America, are loc de regulă în ultima zi de vineri din luna…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe www.libertatea.ro