Sponzorizat de newsflash.ro
În copilărie, nu am fost cel mai mare fan al jocurilor de tip fighting. I mean, sure, mai băgam un Mortal Kombat cu băieții de la bloc după școală și chiar am avut și un joc din seria Tekken pe PSP, dar timpul meu liber a fost consumat în raid-uri în World of Warcraft, colecționând loot în Diablo sau construind case în Minecraft. Tocmai de asta poate că vei crede că nu eu sunt cel mai pregătit om ca să facă review la noul joc Street Fighter, una dintre francizele care au pus bazele genului acesta, dar te-ai înșela.
După lansarea destul de proastă a Street Fighter 5, jocul cu 6 în coadă vrea să schimbe asta. Este autentic pentru jucătorii hardcore ai seriei, dar oferă și multe stiluri de joc și opțiuni care să facă introducerea unui noob ca mine mai ușoară de digerat. Reușește să facă asta, însă? Păi hai să vedem.
Schema de controale modernă este ce aveam nevoie ca să mă apuc de Street Fighter 6
Unul dintre lucrurile care m-au descurajat de fiecare dată când voiam să pun mâna pe un fighting game are legătură cu controalele. Cum această specie de jocuri datează încă de pe vremea arcade-urilor, anumite reguli nescrise au fost setate încă de atunci, iar asta se simte din plin atunci când vrei să înveți un astfel de joc de la început. Multe dintre ele sunt greoaie și greu de înțeles, ceea ce nu e tocmai optim pentru un începător care vrea să guste din competitivitatea și adrenalina oferită de un astfel de joc.
Astea fiind zise, discuția se poate duce în două direcții distincte de acum: fie spun că Street Fighter 6 este la fel de greoi și complicat ca predecesorii săi, fie îi laud pe cei de la Capcom pentru că s-au gândit și la cei mai neștiutori dintre noi și au făcut ceva schimbări. Ei bine, mă bucur să spun că a doua variantă e cea corectă, și nu știu când am mai dat peste un joc fighting game atât de accesibil.
Combat-ul lui Street Fighter 6 vine în două arome:…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe zonait.ro