Sponzorizat de newsflash.ro
Următorul joc pe care „Sony Interactive Entertainment” ni-l livrează este „Stellar Blade”. Cu toate că nu este un joc 1st party, „Stellar Blade” a fost crescut foarte mult de către „Sony”. „Shift Up”, (studio-ul jocului), a fost finanțat de către ei întrucât dintr-un joc AA a ajuns AAA. Putem specula că au fost investiți peste 60 de milioane de dolari. De asemenea, au fost ajutați cu dezvoltarea jocului și de către „xDEV” (studio intern SIE). Astăzi vă prezint „Tot ce trebuie să știți despre Stellar Blade”.
COMBAT
Primul și cel mai important aspect este „Combat-ul”. „Stellar Blade” este un Hack and Slash puțin mai diferit, se aseamănă foarte mult cu unul tradițional cum ar fi: „Devil May Cry”, „Bayonetta”, dar se simte mai mult ca și un „soulslike”. Combat-ul fiind slow paced și axat pe parry/dodge. Aș putea zice că e mai asemănător cu „Lies of P” decât celelalte jocuri din genul respectiv. Ai un perfect dodge și o tonă de alte skill-uri pe care le poți debloca cu punctele primite de la inamicii doborâți. Skill tree-ul e unul destul de masiv, cu o tonă de pasive și active.
MODURI DE GRAFICĂ
Sunt disponibile 3 moduri de grafica – „Performance, „Balanced” și „Resolution”. Modul de performanță atinge tot timpul 60FPS, dar cu o rezoluție foarte scăzută. Modul de rezoluție se axează mai mult pe fidelitatea grafică decât pe cadre. Rulând în 4K la 30FPS blocate. În final, modul balansat e combinația perfectă între cele 2 moduri de mai sus, rulând la 1440P cu output 4K folosind upscaling. Cadrele pe secundă ar trebui să fie în majoritatea timpului 60, dar poate scădea în anumite zone aglomerate sau pline de particule. Personal, după ce am încercat demo-ul, aș recomanda să folosiți modul balansat, fiind o combinație perfectă între cele două.
TIMP DE JOACĂ
Povestea principală din „Stellar Blade” ar trebui să aibă undeva la 25 de…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe need4games.ro