Sponzorizat de newsflash.ro
Pariez că sunteți și voi plictisiți de toate AAA-urile astea obositoare care ne sunt livrate de către publisheri uriași. Uneori, ne scufundăm în indie-uri, jocuri puțin mai ieftine și cu un nivel de producție mai mic, dar care ne poate distra timp de sute de ore. Câteva exemple ar fi: „Terraria, „The Binding of Isaac”, „Dead Cells” și lista continuă. Toate au început de jos, dar au ajuns să fie cunoscute la nivel global cu un playerbase uriaș. Astăzi vorbim despre un joc care mi-a atras atenția de curând, „Sons of Valhalla”. Dezvoltat de către „Pixel Chest” și publicat de către „Hooded Horse”, „Sons of Valhalla” pare să fie un mix intre diverse jocuri..
INTRO
La prima vedere, „Sons of Valhalla” pare să fie o combinație între jocurile din seria „Kingdom” și un RPG.. jocul se bazează în general pe „Base Building”, deci asemănarea dintre „Kingdom” și „Sons of Valhalla” e acolo. Totuși, față de „Kingdom”, jocul are un sistem de combat, unul destul de neplăcut dacă e să mă întrebi pe mine. Cea mai mare dezamăgire pentru mine a fost să văd că poți progresa foarte mult în poveste, fară că macar să te strofoci în strategia ta de război. Poți trece de primul capitol cu ușurință de unul singur, doar cu o sabie, un scut și un arc.
GAMEPLAY ȘI COMBAT
Cum am precizat și mai sus, jocul este un „Sidescroller” de strategie, bazat pe construirea unei baze, strict pentru a putea avansa în poveste. Combat-ul din joc e foarte simplist, un buton de dodge, un buton de atac și un buton de apărare. Am observat că AI-ul e foarte prost, toți inamicii, ba chiar și bossii, sunt lifeless și spongy. Overall, combat-ul e ușor, e mult mai iertător față de cel din jocurile metroidvania. Cât despre strategia bazei tale, de asemenea, e una foarte simplistă.
Ai o bază de început, iți construiești anumite clădiri pe care le vei folosi să faci rost de mai multe resurse…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe need4games.ro