Sponzorizat de newsflash.ro
Canyon, brandul de accesorii pentru PC-uri și telefoane mobile, cu o
istorie de 20 de ani, și-a anunțat succesul remarcabil pe piața din România.
Potrivit celui mai recent raport GFK, brandul Canyon a câștigat o cotă de piață
semnificativă pe piața ceasurilor inteligente, adresându-se atât adulților, cât
și copiilor.
Mai mult de 10.000 de ceasuri inteligente au fost vândute în România în
prima jumătate a acestui an, ceea ce a adus Canyon la o cotă impresionantă de
5% din piața de ceasuri inteligente pentru adulți și la o cotă și mai notabilă
de 10% din piața de ceasuri pentru copii. Această realizare subliniază
popularitatea în creștere și adoptarea pe scară largă a ceasurilor inteligente
de către consumatorii din România.
Prezența ceasurilor inteligente Canyon pe rafturile magazinelor din întreaga țară a jucat un
rol esențial în creșterea vânzărilor acestora. Brandul este prezent în magazine
importante, cum ar fi Altex, Flanco,
evoMAG, PC Garage și altele.
Consumatorii români au apreciat funcțiile avansate și designul elegant al
ceasurilor inteligente oferite de Canyon, făcându-le alegerea preferată pe
piață. Cele mai populare modele au devenit SW-86 și SW-61 pentru adulți și
KW-41 pentru copii.
SW-86 este un ceas
inteligent versatil care se integrează perfect în viața de zi cu zi. Designul lui
elegant și modern completează stilul tău personal. Acest ceas inteligent vă
notifică apelurile și mesajele și, de asemenea, monitorizează activitățile de
fitness, ritmul cardiac și oferă diverse moduri de sport pentru a vă ajuta să
vă atingeți obiectivele de sănătate.
SW-61 combină
eleganța și performanța, asigurând cu adevărat o purtare confortabilă. Acest
ceas inteligent se mândrește cu un ecran cu rezoluție care
afișează culori vii și detalii clare. În plus față de funcțiile standard de
gestionare a apelurilor și a mesajelor, SW-61…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe adevarul.ro