Sponzorizat de newsflash.ro
Meta promovează postările Threads pe Facebook și nu există nicio modalitate de a renunța la asta. Compania a spus că „ascultă feedback-ul” despre această funcție.
Meta începe să-și intensifice tacticile de creștere pentru Threads. Rețeaua de socializare își promovează cea mai nouă aplicație prin postarea încrucișată a postărilor Threads pe feed-urile Facebook ale utilizatorilor, a confirmat compania recent.
Schimbarea Facebook care te va enerva
Este o mișcare familiară pentru Meta, care folosește în mod regulat feedul Facebook pentru a promova funcții noi, inclusiv cele din celelalte aplicații ale sale. Compania a inserat Instagram Reels în recomandările din feedul rețelei de socializare de ani de zile și, de asemenea, permite companiilor de pe WhatsApp să cumpere reclame care apar în feedurile Facebook. Dar, spre deosebire de aceste eforturi, se pare că promoțiile Threads pe Facebook nu sunt opționale.
Vezi și Noul eșec de la creatorii Facebook: Threads, copia Twitter, ”îngropată” la câteva zile de la lansare
Vezi și Zuckerberg „mai bagă o fisă”. Schimbarea de la Threads care ar putea să facă diferența
„Am lansat o actualizare pentru a face mai ușor pentru oameni să vadă cel mai recent conținut din Threads direct pe Facebook și Instagram”, a scris compania, ca răspuns pentru un utilizator Threads care a întrebat cum să-și păstreze postările în afara Facebook.
„Dar ascultăm feedback ca al tău în timp ce continuăm să construim pe acest lucru”.
Meta a început să testeze promovarea postărilor Threads pe Instagram în august, dar mișcarea de a pune postări pe Facebook fără a oferi o funcție de renunțare pare să fie mai controversată. Unii utilizatori subliniază că folosesc Threads mult diferit decât Facebook și ar putea să nu vrea ca postările lor Threads să fie puse în fața prietenilor lor de pe Facebook.
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe playtech.ro