Sponzorizat de newsflash.ro
Rise of the Ronin, cel mai nou titlu dezvoltat de studioul Team Ninja pentru PlayStation 5, începe într-un mod destul de brutal: faci cunoștință cu 2 copii care supraviețuiesc unui masacru, fiind apoi salvați și recrutați de o maestră asasină, o Veiled Blade. Numită doar Bladesmith, aceasta îi antrenează pe cei doi să devină “Blade Twins”, conform tradiției acestui ordin pentru războinicii săi.
Astfel, poți personaliza cum arată ambii „gemeni” și să alegi “Blade Sharpening Origins”, o clasă care pune accent pe unul din atributele principale ale jocului: strength, dexterity, intelligence sau charisma, având acces și la doua clase care încep cu toate caracteristicile echilibrate, pentru a putea experimenta.
Prologul joacă și rol de tutorial, prezentând mecanicile principale ale jocului, dintre care multe revin din seria Nioh: Ki este bara de stamina, exista buton de block și mecanica de parare a loviturilor (numită aici counterspark) sau item-urile ce pot fi atribuite direcțiilor de pe D-Pad (healing items, consumabile care dau buff sau debuff inamicilor). Martial Skills sunt atacuri speciale care pot fi executate apăsând R1 și unul dintre butoane, o mecanică folosită și în Wo Long. Interesant este că, în loc de heavy attack, butonul triunghi de pe controller are acum rol de atack, dar și de parry, ideea fiind de a alterna perfect între block, dodge și parry, pentru anumite atacuri, în ideea de a reduce cât mai mult stamina inamicului și de a-i face vulnerabili la critical attacks.
Conceptul de Blade Twins lucrând în tandem este ilustrat în primul boss fight din tutorialul-prolog, cei doi fiind puși să lupte chiar împotriva Bladesmith-ului. Jucătorul poate comuta aici între cele două personaje controlate atunci când consideră că este avantajos, fie pentru a profita de o deschidere, fie pentru a permite celuilalt personaj să se vindece.
Ulterior, jocul prezintă formatul misiunilor…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe www.go4games.ro