Sponzorizat de newsflash.ro
WhatsApp beneficiază deseori de actualizări, una mai benefică decât alta. Asta nu înseamnă însă că nu există și update-uri care s-ar putea să te streseze sau să-ți facă viața mai grea, cum este afișarea de reclame.
Timp de aproape 15 ani, WhatsApp nu a avut reclame în aplicație. Deși au existat numeroase speculații pe marginea acestui subiect, iar șeful companiei a negat posibilitatea cu pricina, acum se pare că scenariul respectiv a revenit în discuție. Cea mai recentă negație din partea lui Will Cathcart a venit în septembrie, când Financial Times atrăgea atenția că Meta se gândește să adauge reclame în WhatsApp.
Citește și: Cum îți pui un mesaj vocal la Story pe WhatsApp. La ce ajută, cine îl vede
Reclamele pe WhatsApp nu mai sunt o conspirație
Nu au trecut nici două luni de la declarațiile din septembrie, iar iar același șef al diviziei Meta insistă pe faptul că există unele secțiuni ale aplicației unde compania ar putea să integreze reclame. Este vorba de zona de Status din aplicație, foarte similară cu Stories pe Instagram sau Facebook. În Channels, zona în care poți acces o sumedenie de canale pe diferite subiecte, sunt de asemenea mari șanse să vedem reclame în viitor.
Ca referință, dacă subiectul îți este străin, Channels reprezintă una dintre cele mai recente opțiuni introduse în WhatsApp, un mecanism disponibil din această vară. Canalele de comunicare sunt ideale mai ales pentru branduri, presă și influenceri. Pentru a-ți crea unul, găsești toate informațiile necesare în spatele acestui tutorial.
Citește și: Trucuri WhatsApp – cum scapi de stresul apelurilor de la necunoscuți și-i treci pe silențios
Unde nu vom vedea reclame pe WhatsApp
Deși este foarte probabil ca reclamele să se extindă în WhatsApp în următoarele luni și ani, având în vedere faptul că este o aplicație gratuită din același grup cu Facebook sau Instagram, există totuși și câteva…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe playtech.ro