Sponzorizat de newsflash.ro
- Confort, comoditate și polivalență Crafted in Japan
- Propulsoare Mazda e-Skyactiv PHEV și diesel cu tracțiune integrală
Astăzi, noua Mazda CX-80, cu trei rânduri de scaune, își face debutul european, printr-o lansare online aici https://mzd.tools/
După lansarea CX-60, noua Mazda CX-80 este al doilea model pentru piața din Europa din grupul „Large Product” al companiei. Este cea mai spațioasă mașină din gama europeană Mazda și va deveni noul model emblematic Mazda în regiune.
În această ultimă evoluție a filosofiei unice de design Kodo de la Mazda, designerii s-au concentrat pe eleganța și puritatea unei estetici japoneze minimaliste, care elimină toate elementele inutile, realizate prin abordarea unică „hands-on” a designerilor și artizanilor Mazda, al căror scop este de a produce mașini care ar fi putut fi create cu măiestrie doar în Japonia.
Cu o lungime de aproape cinci metri și o distanță între axe de peste trei metri, noua Mazda CX-80 este mai lungă, mai înaltă și are un ampatament semnificativ mai mare decât populara CX-60. Împreună cu scaunele de pe al treilea rând, rabatabile în două poziții, CX-80 va fi disponibil cu trei configurații ale celui de-al doilea rând, inclusiv posibilitatea de a alege între două scaune individuale (captain seats) combinate fie cu o consolă centrală, fie cu un culoar spre al treilea rând.
Noua Mazda CX-80 dispune de o tehnologie adecvată pentru modelul de referință al gamei europene de autovehicule Mazda și include trei noi caracteristici: un nou sistem de control vocal Alexa integrat, un nou sistem de navigație hibrid care combină avantajele serviciilor offline și online și un nou sistem Trailer Hitch View, care utilizează afișajul central și o tehnologie grafică avansată pentru a ajuta la poziționarea vehiculului în raport cu remorca.
CX-80 este disponibilă la lansare cu două motorizări la alegere: un e-Skyactiv PHEV, care combină un motor pe benzină cu patru cilindri și un motor electric, oferind performanțe captivante cu un nivel de emisii foarte bun; și o motorizare diesel e-Skyactiv D, foarte eficientă, cu șase cilindri în linie, dotată cu sistemul mild hybrid M Hybrid Boost 48V de la Mazda, care oferă rezultate remarcabile în materie de emisii și economie de combustibil pentru acest segment.[1]
Sistemul e-Skyactiv PHEV are o putere totală de 327 CP/ 241 kW și un cuplu de 500 Nm. Accelerează de la 0 la 100 km/h în 6,8 secunde, are o viteză maximă de 195 km/h și oferă 60 km de rulare exclusiv electrică. Oferind performanțe ecologice remarcabile, acesta înregistrează un consum mediu WLTP de 1,6 l/100 km și emisii de CO2 de numai 36 g/km. Motorul e-Skyactiv D generează 254 CP, accelerând de la 0-100 km/h în 8,4 secunde și ajungând la o viteză maximă de 219 km/h. Consumul mediu WLTP este de 5,7-5,8 l/100 km și emisiile de CO2 de 148-151 g/km.
Ambele motorizări sunt cuplate la o…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe autostiri.ro