Sponzorizat de newsflash.ro
În ultimii ani, tot mai multe companii au încercat să îmbunătățească bătrânii ochelari. Nume precum Bose sau Razer au ieșit pe piață cu tot felul de concepte care au avut succes și nu prea. Dar acum, grație boom-ului din industria de streaming, Meta și Ray-Ban colaborează pentru a lansa Ray-Ban Meta Smart Glasses, o pereche de ochelari care te lasă să faci stream direct pe platformele tale preferate în timp ce îi porți.
Ca să demonstreze asta, companiile l-au recrutat pe Charles Leclerc, unul dintre piloții de Formula 1 ai echipei Ferrari. Acesta a transmis în direct pe Instagram o cursă de karting, iar din materialele promoționale cel puțin, imaginea chiar nu arată rău. Ochelarii au pe ramă o cameră ultrawide de 12MP capabilă să filmeze 1080p, alături de un set de microfoane și difuzoare pentru apeluri sau muzică. Deci da, îți poți folosi ochelarii inteligenți și pe post de căști dacă ți-ai uitat perechea acasă. Dar daca faci asta nu doar tu vei fi cel care ascultă muzică, ci și cei din jur.
În plus, ochelarii au implementat ceva ce compania mamă a Facebook numește Meta AI, un asistent digital alimentat de inteligența artificială care funcționează așa cum te-ai aștepta. Poți suna oameni, răspunde la mesaje sau, de ce nu, porni livestream-ul doar cu o simplă comandă vocală.
Un dezavantaj care mi-a venit în minte are legătură cu intimitatea. Ținând cont că vorbim totuși de un produs Meta (companie care, în trecut, a traversat niște scandaluri monstru fix pe tema asta), sunt cumva speriat de gândul că voi avea o cameră video de-a lor pe fața mea. Poate sunt doar paranoic.
Cât despre preț, nu cred că se aștepta cineva ca acești ochelari să fie ieftini. Și la 300 de dolari, numai ieftini nu sunt. Dar, fie vorba între noi, o pereche de Ray-Ban costă oricum în jur de 100 de dolari, iar 200 de dolari în plus pentru…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe zonait.ro