Sponzorizat de newsflash.ro
Cu o carieră de peste 15 ani în industria divertismentului digital, pe parcursul căreia și-a adus aportul la unele dintre cele mai populare serii de jocuri – cum ar fi Call of Duty, Battlefield sau God of War – Jeannette Lee joacă rolul de Project Director în cadrul echipei Insomniac Games responsabile pentru Marvel’s Spider-Man 2.
Cu ocazia evenimentului special în cadrul căruia am avut oportunitatea de a încerca jocul – primele noastre impresii fiind disponibile aici –, Jeannette Lee a fost suficient de amabilă pentru a purta o discuție despre Marvel’s Spider-Man 2, în exclusivitate pentru Go4Games.
Go4Games: După succesul și primirea călduroasă de care s-a bucurat primul joc Marvel’s Spider-Man, ce v-a determinat să acceptați provocarea de a crea o continuare?
Jeannette Lee: Pentru Marvel’s Spider-Man 2, cred ca lucrul care ne-a entuziasmat cel mai tare este oportunitatea de a spune, în stilul nostru de la Insomniac Games, acea porțiune de poveste legată de simbiot și Venom. Într-adevăr am avut mult succes cu primul Marvel’s Spider-Man, precum și cu Marvel’s Spider-Man Miles Morales, dar ocazia de a spune această poveste legată de Venom și simbiot, a costumului negru de Spider-Man, din perspectiva versiunilor noastre ale eroului Peter Parker și orașului New York, pur și simplu era prea tentantă pentru a fi trecută cu vederea.
G4G: Care crezi că este caracteristica definitorie pentru această continuare? Cumva posibilitatea de a juca cu ambii eroi Spider-Man?
JL: Sunt mai multe. După cum ai menționat, oportunitatea de a juca din perspectivele ambilor eroi Spider-Man este grozavă și foarte palpitantă. De asemenea, utilizarea noilor „web wings” pentru a traversa mai rapid orașul reprezintă un element nou și este foarte „fun”. Am extins orașul, am…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe www.go4games.ro