Sponzorizat de newsflash.ro
Amazon a lansat o nouă funcție beta care folosește inteligența artificială pentru a genera fundaluri virtuale pentru fotografia de produs, plasând fundaluri virtuale în spatele obiectelor reale.
Vezi și: Inteligența artificială provoacă temere: Studiul care arată care sunt problemele
Ce spune Amazon despre noul său instrument
Amazon spune că soluția sa AI generativă va „elimina barierele creative și va permite brandurilor să producă imagini de lifestyle care să ajute la îmbunătățirea performanței anunțurilor”.
Amazon spune că ratele de clicuri pentru anunțuri pot fi cu până la 40% mai mari pentru produse cu context de lifestyle decât pentru produse cu fundal alb simplu.
Amazon prezintă noul său element generativ ca fiind necesitând nicio expertiză tehnică, spre deosebire de fotografierea produselor reale sau crearea compozițiilor realiste manual în Adobe Photoshop.
Funcția AI ar trebui să fie foarte ușor de folosit
Conform informațiilor furnizate de Engadget, funcția promite să fie foarte ușor de utilizat.
Oamenii de marketing pot selecta produsul din Consola Amazon Ad, apăsând „Generare”, și pot alege din mai multe opțiuni de imagini create în câteva secunde, ca mai apoi să ajusteze imaginile generate cu ajutorul unor scurte sugestii text.
„Producerea unor creații antrenante și diferențiate poate crește costurile și necesită adesea introducerea de expertiză suplimentară în procesul publicitar”, a declarat Colleen Aubrey, vicepreședinte senior al Produselor și Tehnologiei Amazon Ads.
„Oferirea de instrumente pentru a face generarea de imagini simplă și ușoară este încă o modalitate de a-i sprijini pe clienții noștri, în același timp făcând reclamele pe care clienții noștri le văd mai captivante și vizual bogate”, adaugă Aubrey….
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe playtech.ro