Sponzorizat de newsflash.ro
Am discutat pe larg cu Benjamin Braun, directorul de marketing (CMO) al Samsung pe Europa, la IFA 2023, despre cum vede compania piața europeană, despre noile produse, tehnologii și parteneriate.
Benjamin Braun. FOTO Samsung
Benjamin Braun este un tip volubil, energic, care vorbește cu patos despre munca sa sau despre familie. E puțin nerd și mare fan gaming, dar nu are prea mult timp să se joace.
Samsung are o prezență semnificativă în toată Europa. Ce ne poți spune despre business-ul european DX (transformare digitală) în ansamblu și despre modul în care aceasta se aliniază cu strategia generală de afaceri a Samsung?
Spațiul european este extrem de important pentru Samsung. Samsung este o companie sud-coreeană, care este foarte mândră de ceea ce a realizat în Europa. Timp de 17 ani la rând, am fost brandul numărul unu la vânzarea de televizoare în Europa. În ceea ce privește telefoanele mobile Samsung, în ultimii nouă ani, suntem numărul unu și continuăm să creștem. Cred că suntem, voi verifica, brandul numărul unu, prima alegere a consumatorilor, când vine vorba de aparate electrocasnice, cum ar fi frigiderele și cuptoarele.
Dacă clienții cumpără produsele tale, înseamnă ceva, altfel oamenii nu te-ar cumpăra. Poți să te bazezi pe o mulțime de cercetări academice, dar uneori, doar privind ceea ce oamenii cumpără înțelegi imaginea de ansamblu. Am reușit să înțelegem la fel de bine clienții europeni ca și pe cei di Coreea de Sud. Când vorbim despre Samsung, avem foarte multe și diferite divizii, discutăm adesea despre electronicele de larg consum, televizoare, telefoane mobile, etc.
Dar deoarece Europa este și un lider în ceea ce privește sustenabilitatea și vânzările noastre de pompe de căldură au crescut cu 97% începând din 2022. Deoarece legislația din Europa este foarte progresistă, mai mult decât în alte părți ale lumii. Locuiesc în Londra, deci…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe adevarul.ro