Sponzorizat de newsflash.ro
„Granblue Fantasy: Relink”, un joc pe care l-am avut în vizor încă de la primul reveal. După numai 8 ani de la reveal-ul inițial , jocul a fost lansat, și pot spune că a meritat așteptarea . „Granblue Fantasy: Relink”, făcut și publicat de către „Cygames”, a devenit unul dintre JRPG-urile mele favorite din toate timpurile. Artstyle-ul, personajele, combat-ul și cantitatea de content pe care jocul ți-l oferă este absolut uriașă.
INTRO
Încă de la bunul început ne putem da seama că jocul e foarte bine structurat, având toate aspectele necesare pentru a îl face un masterpiece de joc „RPG-japonez”. Am fost plăcut surprins că jocul s-a axat destul de mult pe poveste având în vedere că prioritatea jocului e modul multiplayer. Încă din primele 20 de minute mi -am dat seama că jocul e ( foarte probabil ) o rudă puțin mai îndepărtată cu „Final Fantasy XVI”, poate chiar de asta mi-a plăcut jocul atât de mult. Zic asta deoarece jocul copiază literalmente majoritatea aspectelor HUGE pe care „Final Fantasy XVI” ni le-a livrat. Lupte colosale cu „Eikons”, UI similar, combat și Skill tree copy- paste , se observă foarte clar că jocul „s-a inspirat” foarte mult de la Behemoth-ul de „Final Fantasy XVI”.
GAMEPLAY ȘI COMBAT
Gameplay-ul ar conta cel mai mult într -un „JRPG” sau orice alt RPG.. „Granblue Fantasy: Relink” nu a adus ceva nou aspectului ăsta, dar a reușit să ne livreze un core gameplay/combat EXTRAORDINAR de satisfăcător combinând diverse mecanici din alte jocuri. Unul din lucrurile mele favorite pe care jocul ni l-a livrat, a fost că , Combat-ul nu devine mai bun pe parcursul jocului, ci e Top -Notch încă din start, sunt anumite abilități pe care nu le ai încă de la început , dar le poți obține în foarte scurt timp . Skill tree-ul funcționează la fel ca cel din „Final Fantasy XVI”, dar e mult mai vast, ai o varietate largă de pasive și doar vreo 8-12 active…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe need4games.ro