Sponzorizat de newsflash.ro
Am ajuns în ultima zi a lunii Februarie, una dintre cele mai stacked luni pe care le-am întâmpinat în industria gaming.. pot zice doar că s-a sfârșit cum trebuie. „Final Fantasy VII Rebirth”, unul dintre cele mai așteptate sequel- uri din toate timpurile ne-a fost livrat de către „Square Enix”. Din prima pot spune că developerii au visat la un joc mult mai dens față de primul, cu mâna pe inima pot spune că au reușit pe deplin să – și îndeplinească scopurile și să creeze un BEHEMOTH de joc Open-World.
INTRO
Fiind un sequel, „Rebirth” începe chiar de la sfârșitul acțiunii primului joc, cu un cinematic foarte bine produs din toate punctele de vedere.. muzică , acțiune , mister și peisaje absolut divine. După cinematic, jocul îți permite să acționezi direct, darr.. de data asta te obligă să joci cu altpersonaj foarte iubit din seria „Final Fantasy”. Intro-ul mi-a lăsat o impresie foarte bună și a reușit să mă țină captivat ore în șir până am ajuns în Open-World, desigur, asta e puțin mai târziu . Singurul minus pe care l-am putut observa a fost fidelitatea grafică scăzută , texturile din „Rebirth” au avut un downgrade față de texturile al primului joc.
GAMEPLAY ȘI COMBAT
Nu am fost dat pe spate de combat-ul din joc pentru că aveam deja așteptări foarte mari , dar am fost plăcut surprins să văd că au făcut îmbunătățiri minore la calitatea combat-ului. Au adăugat o tonă de spell-uri , abilități și feature-uri noi de care putem avantaja . Pot spune că „Final Fantasy VII Rebirth” are cel mai bun blend de hack and slash – turn-based combat pe care l-am văzut într -un joc video vreodată ( cu toate că nu prea sunt ). Mi-am putut da seama că „Rebirth” e un joc mult mai ambițios doar din simplul fapt că jocul îți oferă o tonă de content distractiv. Am întâmpinat peste 25 de minigame-uri, fiecare fiind unic, unele mi-au plăcut , altele nu, e doar o chestie…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe need4games.ro