Sponzorizat de newsflash.ro
Compania mamă a Facebook și Instagram a transmis că abonamentele vor fi plătite numai de către cei care vor să scape de reclame. Cine nu va accepta să plătească va vedea reclamele în continuare.
„Pentru a ne conforma reglementărilor europene în evoluție, introducem o nouă opțiune de abonament în UE, SEE și Elveția. În luna noiembrie, vom oferi persoanelor care utilizează Facebook sau Instagram și care locuiesc în aceste regiuni posibilitatea de a alege să continue să utilizeze aceste servicii personalizate gratuit cu reclame, sau să se aboneze pentru a nu mai vedea reclame. Cât timp oamenii sunt abonați, informațiile lor nu vor fi folosite pentru reclame”, a transmis compania Meta pe blog.
Astfel, oamenii pot opta să plătească 9,99 euro/lună pentru varianta web sau 12,99 euro/lună pentru telefoanele cu serviciile de operare iOS (iPhone) și Android (Samsung). Prețul este mai mare pentru mobile pentru că există comisioanele percepute de magazinele de aplicații ale Apple și Google.
„Până la 1 martie 2024, abonamentul inițial se aplică tuturor conturilor legate din Centrul de conturi al unui utilizator. Cu toate acestea, începând cu 1 martie 2024, se va aplica o taxă suplimentară de 6 euro/lună pe web și de 8 euro/lună pe iOS și Android pentru fiecare cont suplimentar listat în Centrul de conturi al unui utilizator”, a precizat compania mamă a Facebook și Instagram.
![Ascunși în aeroport, salvați cu elicopterul. Ce au trăit evreii atacați în revolta antisemită din Daghestan, Rusia. „Am spus că sunt musulman, pentru că eram speriat de moarte”](https://mediacdn.libertatea.ro/unsafe/190x190/smart/filters:format(webp):contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/192_97d8e448cbd8025292c03faef769f923.jpg)
Recomandări
Ascunși în aeroport, salvați cu elicopterul. Ce au trăit evreii atacați în revolta antisemită din Daghestan, Rusia. „Am spus că sunt musulman, pentru că eram speriat de moarte”
Compania Meta susține că ea crede într-un internet susținut de publicitate, care oferă oamenilor acces la produse, indiferent de potențialul lor financiar, dar care „permite întreprinderilor mici să ajungă la clienți potențiali, să își dezvolte afacerile și să creeze noi piețe, stimulând creșterea economiei…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe www.libertatea.ro