Sponzorizat de newsflash.ro
Pe tărâmul jocurilor, apariția EA Sports WRC marchează cel mai recent capitol din saga de curse off-road. Înrădăcinat în moștenirea lui Colin McRae și Dirt Rally, acest episod promite o fuziune între moștenirea consacrată și robustețea moștenită de la seria de succes F1. Cu toate acestea, în cadrul acestei narațiuni promițătoare se află o poveste de eșecuri, deoarece jocul se confruntă cu probleme de performanță.
Tranziția ireală și etapele extinse
Trecerea Codemasters de la motorul propriu la Unreal a avut ca scop adaptarea unor etape de raliu mai lungi, aproape dublând lungimea jocurilor Dirt anterioare. Sosirea acestor trasee extinse, care se întind până la 30 de kilometri, introduce o nouă provocare, solicitând anduranță și precizie. Cu toate acestea, această schimbare de motor a adus cu sine o serie de probleme de performanță nemaiîntâlnite până acum în seria Dirt, în special shuttering și screen tearing.
Vizual
Designul general al etapelor din EA Sports WRC lasă mult de dorit. În timp ce dinamica extinsă a prafului și etapele extinse de testare a rezistenței impresionează, lipsa elementelor detaliate ale suprafeței, vegetația de bază și elementele de pe marginea drumului nu reușesc să se ridice la standardele vizuale stabilite de alte jocuri de curse contemporane. Fidelitatea vizuală a jocului nu reușește să facă un salt generațional și, în unele aspecte, pare să regreseze față de titlurile anterioare.
Dinamică de conducere: manevrabilitate și selectarea mașinii
Manevrabilitatea, în special pe suprafețe moi, cum ar fi pietrișul, noroiul și zăpada, rămâne un punct de atracție, prezentând sentimentul autentic de aderență și de transfer al greutății experimentat în condusul de raliu. În ciuda problemelor tehnice, jocul excelează în ceea ce privește feedback-ul de forță și manevrabilitatea, deși cu ușoare sughițuri în dinamica pe asfalt, în special pentru…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe need4games.ro