Sponzorizat de newsflash.ro
WhatsApp, serviciul de mesagerie al Meta, va avea in curand reclame, dar acestea nu vor fi deranjante sau intruzive. Asta pentru ca vor aparea doar la stare si pe canale.
WhatsApp e cea mai scumpa achizitie a companiei Meta de pana in prezent, Meta platind aproape 20 de miliarde de dolari in 2014. De asemenea, e cea mai dificil de monetizat.
Aplicatia WhatsApp e gratuita, iar totul e criptat integral. Plasarea de reclame personalizate in functie de continutul generat de utilizatori si de interese nu e posibila.
Dar Meta are in vedere sa puna reclame in interiorul serviciului de mesagerie. Acest lucru a fost in discutii tot timpul, iar directorul WhatsApp, Will Cathcart, a confirmat acest lucru intr-un interviu recent.
Cu toate acestea, platforma nu va pune reclame in interiorul casutei cu mesaje chat primite. In schimb, s-ar putea sa vedeti reclame la stare sau pe canale.
Cea din urma e o functie pe care compania Meta din Statele Unite pare sa o fi imprumutat de la Telegram si care permite oamenilor sa creeze comunitati in interiorul serviciului de mesagerie.
Dar inainte de a incepe cu canalele, ar trebui sa stiti ca doar in acea zona din WhatsApp scrierea de mesaje nu e criptata integral. Luna trecuta, directorul WhatsApp a negat ca vor aparea reclame pe acea platforma, dupa cum o stire de The Financial Times a relatat.
Cu toate acestea, directorul WhatsApp a trebuit sa-si adapteze raspunsul atunci cand a vorbit pentru agentia media Folha din Brazilia. Conform directorului WhatApp:
“Articolul pretindea ca vom pune reclame in casuta de mesaje. Noi nu facem acest lucru, nici nu intra in discutii asa ceva. Nu credem ca e modul corect. Oamenii, atunci cand isi deschid casuta cu mesaje, nu doresc sa vada publicitate”.
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe dojotech.ro