Sponzorizat de newsflash.ro
- Un lanțul de restaurante fast food din SUA a creat un chatbot pentru drive thru.
- Chatbot-ul este momentan limitat la o serie de răspunsuri programate.
- compania vrea să antreneze sistemul cu ajutorul A.I. pentru a putea oferi răspunsuri personalizate.
Lanțul de restaurante fast food extins pe toată suprafața Statelor Unite a apelat la o companie numită Presto Automation Inc. care a creat un chatbot pentru drive thru. Practic, atunci când clienții ajung la difuzorul de unde li se ia comanda, sunt întâmpinați de o voce robotică. Chatbot-ul este momentan limitat la o serie de răspunsuri programate. Însă compania vrea să antreneze sistemul cu ajutorul A.I. pentru a putea oferi răspunsuri personalizate.
Sursă: Bloomberg
În această primă fază, un angajat monitorizează conversațiile și este pregătit să intervină în cazul unei situații pe care chatbot-ul nu o poate gestiona. Sebastian Ujică, editor Aleph News, a discutat pe larg subiectul la Aleph News.
Sistemul folosește inteligența artificială pentru a îmbunătăți răspunsurile în timp
Jurnalistul Caelyn Pender de la Bloomberg a testat sistemul pentru a vedea felul în care funcționează în acest moment, dar a ajuns la concluzia că încă nu e pregătit. În 4 din cele 5 situații a ajuns să comunice cu angajatul uman pentru a definitiva comanda. Însă speranța este că chatbot-ul va deveni mult mai bun și astfel angajații vor gestioneze alte situații care necesită atenția lor și, conform estimărilor, să câștige undeva la 40 de ore pe săptămână. Pender a întrebat și alți clienți cum li s-a părut interacțiunea cu chatbot-ul și o parte s-au declarat mulțumiți de viteza cu care le-a fost luată comanda, însă alții spun că experiența devine mai puțin personală în acest mod.
Sursă: Bloomberg
Presto Automation Inc., care produce chatbot-ul drive-thru, a spus că sistemul folosește inteligența artificială pentru a îmbunătăți răspunsurile în timp….
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe alephnews.ro