Sponzorizat de newsflash.ro
eMAG a organizat astăzi, 6 noiembrie, o conferință de presă în care a anunțat oficial planurile și data când va avea loc Black Friday, precum și o serie de statistici cu privire la consumatori, vânzări și magazin.
Tudor Manea, CEO Grup eMAG. FOTO Adrian Pogîngeanu
Pe scenă au urcat Tudor Manea, CEO Grup eMAG și Irina Pencea, General Manager eMAG România. Sărbătoarea reducerilor din 2023 se va desfășura pe 10 noiembrie și eMAG vine cu peste 2,8 milioane de oferte dedicate Black Friday.
Prezentarea a început cu o serie de statistici din 2023, clienții magazinului au pus în coș în 2023 față de 2022 cu 7% mai multe produse și au cumpărat cu 20% mai multe produse de folosință zilnică.
Gama de produse a magazinului a depășit 17 milioane de produse și a crescut de 17 ori în ultimii 7 ani. Și numărul partenerilor eMAG a crescut de 20 de ori în ultimii 7 ani, ajungând în 2023 la peste 46.000. Tudor Manea a mai vorbit despre:
– beneficiile automatizărilor din depozitele eMAG;
– introducerea chatbot-ului Dana;
– lansarea de shop-in-shop;
– serviciul ”Super Preț”;
– clienții Genius au ajuns la pragul de 600.000, iar produsele Genius au ajuns la 10 milioane;
– eMAG e o companie cu prezență în 3 țări (România, Ungaria și Bulgaria), care au o populație totală de 35 milioane de locuitori și dintre aceștia 9,7 milioane sunt clienți ai magazinului.
Prezentarea poate fi urmărită integral în următorul clip video.
Irina Pencea, General Manager eMAG România, a prezentat datele legate de Black Friday, ce pregătește magazinul și o sumă de statistici.
Pentru ediția 13 a
Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, valoarea
reducerilor pe care eMAG le-a pregătit se ridică la peste 390 de
milioane de lei, la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile, iar
71% dintre oferte sunt la cel mai bun preț din 2023.
Anul acesta,
intenția…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe adevarul.ro