Sponzorizat de newsflash.ro
Peste 600.000 de clienți au comandat 2,8 milioane de produse de Black Friday, pe 10 noiembrie, la eMAG, cu 26% mai mult decât anul trecut. Cea de-a 13-a ediție a Black Friday s-a încheiat cu vânzări totale de 731 milioane lei, cu aproape 100 de milioane peste 2022.
![](https://media.hotnews.ro/media_server1/image-2022-11-12-25898861-41-depozitul-emag.jpg)
In depozitul eMAGFoto: Hotnews
În medie, un client a pus 4,8 produse în coș. La clienții Genius media a fost de 6,6 produse. Black Friday a durat la eMAG aproape 17 ore.
La Black Friday 2021 eMAg a vândut de 609 milioane lei, iar în 2022, de 644 milioane lei. Acum a depășit 730 milioane.
În total, clienții au comandat de Black Friday la eMAG produse cu o valoare de 731 de milioane de lei, cu 87 milioane de lei mai mult față de ediția precedentă, marcând și cea mai mare creștere valorică din cei 13 ani de când evenimentul a fost adus în România de eMAG.
În premieră de Black Friday, Bucureștiul a ieșit din top cinci județe după valoarea medie per client. Astfel, în topul județelor cu cele mai mari comenzi per client se clasează Iași pe primul loc, urmat de Sălaj, Cluj, Bistrița-Năsăud, Dolj, iar București se clasează pe locul șase.
Plata cu cardul a avut o pondere record, fiind utilizată la 71% dintre comenzi.
Printre produsele speciale comandate s-au numărat 1.800 de nopți de cazare, peste 5.600 de vouchere de bilete de avion, 22 de automobile, dar și 35,5 tone de carne de porc și 1.700 de servicii de sănătate și frumusețe
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe economie.hotnews.ro